Az építőipari anyagok, termékek, eszközök és technológiák kereskedelemével foglalkozó 20 éves stabil üzleti múltra visszatekintő 100%-ban magyar tulajdonú társaságunk kereskedelmi adminisztrátor munkatársat keres.
Jelentkezés a lap alján lévő űrlapon.
Munkavégzés helye: Szigetszentmiklós
Főbb feladatok, munkák:
- A társaság által forgalmazott, és gyártott termékek adminisztrálása
- Termékminőséggel kapcsolatos ügyintézés
- Ajánlatok, megrendelések rögzítése, nyomon követése
- Nyitott rendelésállomány karbantartása
- Meglévő ügyfélkör kezelése telefonon
- Napi szintű kapcsolattartás és egyeztetés a telephelyeink között
- Forgalom növelési, választékbővítési lehetőségek azonosítása és kiaknázása
- Részvétel felméréseken, ajánlatok kidolgozásában
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Számlázási ismeretek
- Magabiztos számítógépes ismeretek
- Önálló proaktív feladatellátási, kiváló problémamegoldó képesség
- Word, Excel magabiztos kezelése, továbbá a társaság vállalatirányítási rendszerének elsajátítása
- Precíz, pontos munkavégzés
- Kereskedelmi szemlélet
- Terhelhetőség, rugalmasság
- Jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- ERP ismeretek
Amit kínálunk:
Társaságunk fejlődése mellett továbbra is megőrizte családias, munkavállaló-barát hangulatát. Biztosítjuk munkavállalóink részére továbbá:
- Versenyképes bérezés
- Okostelefon
- Laptop
- Hosszú távú és stabil munkalehetőség
- Fejlődési, előrelépési lehetőség
- Tisztességes körülmények és megbecsülés
Jelentkezés és önéletrajz feltöltés:
Kérjük az önéletrajzot bérigénnyel ellátni.